Assistance szolgáltatások

Assistance szolgáltatások

Most még több gondoskodás prémium Samsung készülékei számára!

Amennyiben garanciális Samsung terméke meghibásodna, azonnal igényelhet Assistance- vagy Házhozmegyünk szolgáltatást.* Hozza létre My Samsung profilját, regisztrálja termékét és rendelje meg készüléke javítását internetes felületünkön keresztül!

* az igényelhető szolgáltatások készülék típusonként változnak!

Most még több gondoskodás prémium Samsung készülékei számára!

A kiterjesztett garancia vásárlásával Ön televízió-, mosógép- vagy hűtőszekrény készülékéhez a Samsung Electronics Magyar Zrt. által biztosított kötelező és esetleg önként vállalt, a vásárláskor közölt jótállási időtartamot meghosszabbíthatja.
Vásároljon kiterjesztett garanciát készülékéhez most 25% kedvezménnyel!
További információ a garancia vásárlásról

"Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban 2013" aranyérem

A Samsung az email-es és online chat ügyfélszolgálat, valamint Prémium Assistance és Remote Management szolgáltatások működtetésével érdemelte ki a vevők és az ügyfelek elismerését.

Kiterjesztett garancia vásárlás

Kiterjesztett garancia vásárlás

A kiterjesztett garancia vásárlásával Ön televízió-, mosógép- vagy hűtőszekrény készülékéhez a Samsung Electronics Magyar Zrt. által biztosított kötelező és esetleg önként vállalt, a vásárláskor közölt jótállási időtartamot meghosszabbíthatja.

További információ a garancia vásárlásról

Prémium Assistance

Prémium Assistance

Ha prémium Samsung készüléke a garanciális időszak alatt meghibásodna, ingyenesen elhozzuk Öntől, majd lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk és utána visszaszállítjuk Önnek. A készülék biztonságos szállításához szükséges dobozról mi gondoskodunk.

Részletek »

Házhozmegyünk szolgáltatás (helyszíni javítás)

Házhozmegyünk szolgáltatás (helyszíni javítás)

Egyes prémium modellek esetén helyszíni javítást is kérhet. A készüléket csak akkor szállítjuk szervizünkbe, ha a helyszíni javítás nem lehetséges.

Részletek »

 Notebook Assistance

Notebook Assistance

Ha Samsung notebookja (bármelyik modell) a garanciális időszak alatt meghibásodna, ingyenesen elhozzuk Öntől, majd lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk és utána visszaszállítjuk Önnek. Önnek csak a készülék megfelelő csomagolásáról kell gondoskodnia.

Részletek »

Egységes díjszabás prémium okostelefonok javítására

Egységes díjszabás prémium okostelefonok javítására

A Samsung 2013. március 4-től előre meghatározott, kedvezményes egységáron (SWAP ár) végez el bizonyos javításokat ill. akár teljes készülékcserét Galaxy S II, Galaxy S III és Galaxy Note 2 készülékek esetében.

Részletek »

Ügyfélszolgálat

Ingyen hívható telefonszámunk:

06-80-SAMSUNG (06-80-726-7864) H-V: 8-20 óráig

További elérhetőségeink
1397853802