Assistance szolgáltatások

Assistance szolgáltatások

Most még több gondoskodás prémium Samsung készülékei számára!

Amennyiben garanciális Samsung terméke meghibásodna, azonnal igényelhet Assistance- vagy Házhozmegyünk szolgáltatást.* Hozza létre My Samsung profilját, regisztrálja termékét és rendelje meg készüléke javítását internetes felületünkön keresztül!

* az igényelhető szolgáltatások készülék típusonként változnak!

Samsung Szervizhálózat

Szervizeltetni szeretné termékét? Vegye igénybe a Samsung Szervizhálózat szolgáltatásait,
bármely szolgáltatótól vásárolt készülékével kapcsolalban! Prémium szervizpontjainkon
akár 60 perc alatt is megoldást találhatunk problémájára!

Tovább a szervizhálózatok megtekintéséhez

kiterjesztett jótállás vásárlás

Kiterjesztett jótállás vásárlás

A kiterjesztett jótállás vásárlásával Ön televízió-, mosógép- vagy hűtőszekrény készülékéhez a Samsung Electronics Magyar Zrt. által biztosított kötelező és esetleg önként vállalt, a vásárláskor közölt jótállási időtartamot meghosszabbíthatja.

További információ a garancia vásárlásról

Ultra premium háztartásigép szerviz szolgáltatás

Ultra premium háztartási gép szerviz szolgáltatás

Vegye igénybe Ultra Prémium Szolgáltatásainkat prémium hűtő-, illetve mosógép vásárlása esetén!

Amit nyújtunk:
  • 5 év kiterjesztett jótállás regisztrációval
  • Ingyenes házhozszállítás és beüzemelés
  • Prémium Ügyfélszolgálat hétfőtől szombatig reggel 8-tól este 9-ig:
    06-80-PREMIUM telefonszámon
  • hibabejelentés után 24 órán belül házhoz érkezik a Samsung szervizcsapata
Ultra Prémium termékeink, melyekhez igénybe veheti szolgáltatásunkat:
  • Crystal Blue mosógépek: WW90H7410EW/LE, WW12H8400EW/LE,
    WW10H9600EW/EO
  • FoodShowcase hűtőszekrény: RH57H9070/EO
  • Amerikai típusú hűtőszekrények: RS7778FHCSR/EF, RF24FSEDBSR/EO
Prémium Assistance

Prémium Assistance

Ha prémium Samsung készüléke a garanciális időszak alatt meghibásodna, ingyenesen elhozzuk Öntől, majd lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk és utána visszaszállítjuk Önnek. A készülék biztonságos szállításához szükséges dobozról mi gondoskodunk.

Részletek »

Házhozmegyünk szolgáltatás (helyszíni javítás)

Házhozmegyünk szolgáltatás (helyszíni javítás)

Egyes prémium modellek esetén helyszíni javítást is kérhet. A készüléket csak akkor szállítjuk szervizünkbe, ha a helyszíni javítás nem lehetséges.

Részletek »

 Notebook Assistance

Notebook Assistance

Ha Samsung notebookja (bármelyik modell) a garanciális időszak alatt meghibásodna, ingyenesen elhozzuk Öntől, majd lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk és utána visszaszállítjuk Önnek. Önnek csak a készülék megfelelő csomagolásáról kell gondoskodnia.

Részletek »

Egységes díjszabás prémium okostelefonok javítására

Egységes díjszabás prémium okostelefonok javítására

A Samsung előre meghatározott, kedvezményes egységáron (SWAP ár) végez el bizonyos javításokat ill. akár teljes készülékcserét az alábbi dokumentumban megjelölt prémium készülékek esetében.

Részletek »

Szerviz

Vegye igénybe a Samsung
Szervízhálózat szolgáltatásait
bármely szolgáltatótól vásárolt
mobilkészülékével
kapcsolatban!

1436243724