Házhozmegyünk (helyszíni javítás) szolgáltatás

Ha prémium Samsung készüléke a garanciális időszak alatt meghibásodna, "Házhozmegyünk" szolgáltatásunk keretében ingyenes helyszíni javítást kérhet, továbbá a megjavított Galaxy S4 és Note 3 készülékekhez védőfóliát adunk ajándékba. A készüléket csak akkor szállítjuk szervizünkbe, ha a helyszíni javítás nem lehetséges. Telefonok esetében ilyenkor a javítás idejére cserekészüléket* biztosítunk.

Tisztelt Ügyfeleink!

Ezúton is értesítjük Önöket, hogy 2015.09.20. után regisztrált termékeinkhez igényelhető szolgáltatásaink köre megváltozik. A Házhozmegyünk szolgáltatás a jelzett dátum után regisztrált mobiltelefon- és táblagép termékeinkre megszűnik. Természetesen a fenti dátum előtt regisztrált készülékekre az eddig is érvényes szolgáltatások elérhetőek maradnak, amennyiben a készülékek regisztrációja 2015.09.20. éjfél előtt megtörténik.

A szolgáltatás kérhető bármilyen magyarországi címre.

Szoftverfrissítéssel járó javítás esetén a mobiltelefon adatmentés szolgáltatásunkat is ingyenesen veheti igénybe.

Házhozmegyünk

Hogy működik a Házhozmegyünk szolgáltatásunk?

Kollégánk előre egyeztetett időpontban felkeresi Önt és a helyszínen javítja a készülék hibáját. A javításhoz Önnek csak egy szabad asztalfelületet és áramot kell biztosítani. Ha kiderül, hogy a hiba csak szervizben javítható, elhozzuk Öntől a készüléket, majd a javítás után ingyenesen visszaszállítjuk. Telefonok esetében a javítás idejére díjmentesen kölcsönkészüléket* biztosítunk Önnek. Ha kiderül, hogy a hiba nem garanciális, akkor kollégánk árajánlatot ad a javításra és ha Ön ezt elfogadja, a javítást azonnal el is végzi. A javítás díját a helyszínen kell fizetni.

Amennyiben szervizes kollégánk úgy ítéli meg, hogy a rendelkezésre álló körülmények és vagy műszerezettség nem megfelelők a javításhoz, visszautasíthatja a javítást és a készüléket beszállíthatja a szervizbe.


Mi a mobiltelefon adatmentés?

Ha a mobiltelefon javítása szoftverfrissítést igényel és a készülék állapota ezt lehetővé teszi, a rajta lévő adatokat a javítás megkezdése előtt ingyenesen lementjük.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a készülékek adatmentése nem minden esetben lehetséges, valamint esetenként csak részlegesen lehetséges. Részletek


Milyen készülékekre igényelhető a szolgáltatás?

Házhozmegyünk szolgáltatás a következő készülékekre kérhető, a garanciális időszak alatt:

Televízió / LCD TV
Televízió / LED TV
UE46C5000QWXXH
UE46C6000RWXXH
UE46C6500UWXXH
UE46C6510UWXXH
UE46C6600UWXXH
UE46C6620UWXXH
UE46C6700US
UE46C7000WWXXH
UE46C7700
UE46C8000XWXXH
UE46C9000SWXXH
UE46EH5200SXZG
UE46ES6500
UE46F6340SSXZH
UE46F6510SSXXH
UE46H6203
UE48H5570SSXXH
UE48H6500STXXH
UE50EH5300WXXC
UE50ES5700SXXH
UE50ES6300SXXH
UE50ES6710SXZG
UE50ES6900SXXH
UE50F5070SSXXH
UE50F5570SSXZH
UE50F6740SSXXH
UE50H6400AKXXH
UE50H6400AWXXH
UE55C6500UWXXH
UE55C7000WWXXH
UE55C8000XWXXH
UE55D6000TWXXH
UE55D6100SWXXH
UE55D6570WSXXH
UE55ES6500
UE55F6170SSXXH
UE55F6500SBXXH
UE55F8000STXXH
UE55H6470SSXXH
UE55H6500STXXH
UE60F6170SSXXH
Televízió / Plazma TV
Televízió / UHD TV
Televízió / SUHD TV
Hordozható számítógép / QX-széria
Hordozható számítógép / RF-széria
Hordozható számítógép / RC sorozat
Hordozható számítógép / Series 3
NP300V5A-S0BHU
Hordozható számítógép / Series 4
NP400B2B-A01HU
Hordozható számítógép / Series 5
NP530U4B-S01HU
NP550P5C-T02HU
NP550P5C-T03HU
XE500T1C-A03HU
XE500T1C-H01HU
Hordozható számítógép / Series 7
NP700Z3A-S01HU
NP700Z3C-S01HU
NP700Z3C-S02HU
NP700Z5A-S02HU
NP700Z5C-S01HU
Hordozható számítógép / Series 9
NP900X3A-B01HU
NP900X3C-A01HU
NP900X3C-A03HU
NP900X3D-A01HU
NP900X3E-A01HU
Hordozható számítógép / ATIV Tab 7
Hordozható számítógép / ATIV Book 9
NP900X3E-K01HU
Hordozható számítógép / ATIV Book 9 Plus
NP940X3G-K01HU
Hordozható számítógép / ATIV One 5
DP500A2D-K01HU
DP515A2G-K01HU
Hordozható számítógép / ATIV One 7
DP700A3D-X02HU
DP700A7D-X01HU
Hűtőszekrény / Amerikai típus
Hűtőszekrény / Alulfagyasztós típus
Hűtőszekrény / Felülfagyasztós típus
Hűtőszekrény / 1 ajtós típus
Hűtőszekrény / Deluxe hűtő
RF24FSEDBSR/EO
RF62QERS1/XEO
Háztartási készülék / Mosógép

Hogyan igényelheti helyszíni javítást?

  1. Jelentkezzen be, vagy regisztráljon, ha még nincs My Samsung profilja.
  2. Ha még nem tette, regisztrálja prémium Samsung készülékét a Termékeim oldalon.
  3. Töltse ki az igénylőlapot a Helyszíni Javítás oldalon.

A szolgáltatás igénybevételéhez rendelkeznie kell a készülék vásárlását igazoló számlával és a kereskedő által kitöltött és lebélyegzett, érvényes, eredeti jótállási jeggyel, valamint regisztráció útján meghosszabbított garancia esetében az igazoló lappal.

A szolgáltatás igénybevételének részletes feltételei (PDF)


Gyakori kérdések

További kérdése van? Írja meg nekünk és lehetőség szerint 24 órán belül válaszolunk.

  • Az adatok mentésére vélhetően nincs lehetőség, ha a készülék nem kapcsol be vagy bekapcsolás után lefagy, ha a készüléket folyadék okozta vagy mechanikai sérülés érte.
  • Az adatok mentése kizárólag a névjegyek és SMS-ek mentésére korlátozódik, telepített játékokat, (jogdíjas) alkalmazásokat, fizetős csengőhangokat és egyéb tartalmak mentését nem tudjuk vállalni, ezek egy részét nem lehet elmenteni és visszatölteni a telefonra.
  • Az SMS és MMS üzenetek mentésére és/vagy visszatöltésére típusonként eltérően van csak lehetőség, így azok megőrzését garantálni nem tudjuk.
  • A mentett állományokat a készülékre történő visszatöltés után azonnal töröljük rendszerünkből, így azok későbbi visszanyerésére tőlünk semmilyen formában, semmilyen célra nincs lehetőség.

A Kiterjesztett Jótállás vásárlásával Ön mobiltelefon-, táblagép-, televízió-, mosógép- vagy hűtőszekrény készülékéhez a Samsung Electronics Magyar Zrt. által biztosított kötelező és esetleg önként vállalt, a vásárláskor közölt jótállási időtartamot tudja meghosszabbítani.

Kiterjesztett Jótállást csak regisztrált termékéhez tud igénybe venni.


A Kiterjesztett Jótállás vásárlásának feltételei

Általános szerződési feltételek


Amennyiben garanciális Samsung terméke meghibásodna, azonnal igényelhet Assistance- vagy Házhozmegyünk szolgáltatást.

Regisztrálja termékét és rendelje meg készüléke javítását internetes felületünkön keresztül! Az igényelhető szolgáltatások készülék típusonként változnak.


Assistance szolgáltatás részletei

Általános szerződési feltételek