Házhozmegyünk (helyszíni javítás) szolgáltatás

Ha prémium Samsung készüléke a garanciális időszak alatt meghibásodna, "Házhozmegyünk" szolgáltatásunk keretében ingyenes helyszíni javítást kérhet, továbbá a megjavított Galaxy S4 és Note 3 készülékekhez védőfóliát adunk ajándékba. A készüléket csak akkor szállítjuk szervizünkbe, ha a helyszíni javítás nem lehetséges. Telefonok esetében ilyenkor a javítás idejére cserekészüléket* biztosítunk.

A szolgáltatás kérhető bármilyen magyarországi címre.

Szoftverfrissítéssel járó javítás esetén a mobiltelefon adatmentés szolgáltatásunkat is ingyenesen veheti igénybe.

Házhozmegyünk

Hogy működik a Házhozmegyünk szolgáltatásunk?

  • Kollégánk előre egyeztetett időpontban felkeresi Önt és a helyszínen javítja a készülék hibáját. A javításhoz Önnek csak egy szabad asztalfelületet és áramot kell biztosítani.
  • Ha kiderül, hogy a hiba csak szervizben javítható, elhozzuk Öntől a készüléket, majd a javítás után ingyenesen visszaszállítjuk. Telefonok esetében a javítás idejére díjmentesen kölcsönkészüléket* biztosítunk Önnek.
  • Ha kiderül, hogy a hiba nem garanciális, akkor kollégánk árajánlatot ad a javításra és ha Ön ezt elfogadja, a javítást azonnal el is végzi. A javítás díját a helyszínen kell fizetni.

Amennyiben szervizes kollégánk úgy ítéli meg, hogy a rendelkezésre álló körülmények és vagy műszerezettség nem megfelelők a javításhoz, visszautasíthatja a javítást és a készüléket beszállíthatja a szervizbe.

Mi a mobiltelefon adatmentés?

Ha a mobiltelefon javítása szoftverfrissítést igényel és a készülék állapota ezt lehetővé teszi, a rajta lévő adatokat a javítás megkezdése előtt ingyenesen lementjük.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a készülékek adatmentése nem minden esetben lehetséges, valamint esetenként csak részlegesen lehetséges. Részletek

Milyen készülékekre igényelhető a szolgáltatás?

Házhozmegyünk szolgáltatás a következő készülékekre kérhető, a garanciális időszak alatt:

Hogyan igényelheti helyszíni javítást?

  • 1. Jelentkezzen be, vagy regisztráljon, ha még nincs My Samsung profilja.
  • 2. Ha még nem tette, regisztrálja prémium Samsung készülékét a Termékeim oldalon.
  • 3. Töltse ki az igénylőlapot a Helyszíni Javítás oldalon.

A szolgáltatás igénybevételéhez rendelkeznie kell a készülék vásárlását igazoló számlával és a kereskedő által kitöltött és lebélyegzett, érvényes, eredeti jótállási jeggyel, valamint regisztráció útján meghosszabbított garancia esetében az igazoló lappal.

A szolgáltatás igénybevételének részletes feltételei (PDF)

Gyakori kérdések

További kérdése van? Írja meg nekünk és lehetőség szerint 24 órán belül válaszolunk.

Szerviz

Vegye igénybe a Samsung
Szervízhálózat szolgáltatásait
bármely szolgáltatótól vásárolt
mobilkészülékével
kapcsolatban!

  • Az adatok mentésére vélhetően nincs lehetőség, ha a készülék nem kapcsol be vagy bekapcsolás után lefagy, ha a készüléket folyadék okozta vagy mechanikai sérülés érte.
  • Az adatok mentése kizárólag a névjegyek és SMS-ek mentésére korlátozódik, telepített játékokat, (jogdíjas) alkalmazásokat, fizetős csengőhangokat és egyéb tartalmak mentését nem tudjuk vállalni, ezek egy részét nem lehet elmenteni és visszatölteni a telefonra.
  • Az SMS és MMS üzenetek mentésére és/vagy visszatöltésére típusonként eltérően van csak lehetőség, így azok megőrzését garantálni nem tudjuk.
  • A mentett állományokat a készülékre történő visszatöltés után azonnal töröljük rendszerünkből, így azok későbbi visszanyerésére tőlünk semmilyen formában, semmilyen célra nincs lehetőség.
1429332652