Prémium Assistance szolgáltatás

Ha prémium Samsung készüléke a garanciális időszak alatt meghibásodna, "Prémium Assistance" szolgáltatásunk keretében ingyenesen elhozzuk Öntől, majd lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk és utána visszaszállítjuk Önnek. A készülék biztonságos szállításához szükséges dobozról, csomagolásról mi gondoskodunk.

Tisztelt Ügyfeleink!

Ezúton is értesítjük Önöket, hogy a Prémium Assistance szolgáltatásra jogosult készülékek köre 2015.09.21-től megváltozik.
A Prémium Assistance szolgáltatásba be- és kikerülő készülékeket ebben a listában találja.

A szolgáltatás kérhető bármilyen magyarországi címre.

Szoftverfrissítéssel járó javítás esetén a mobiltelefon adatmentés szolgáltatásunkat is ingyenesen veheti igénybe.

Assistance

Hogy működik a Prémium Assistance szolgáltatásunk?

Futárunk az Önnel előre egyeztetett helyen és napon javításra átveszi Öntől a készüléket. Lehetőség szerint 1 munkanapon belül megjavítjuk a készüléket, majd az Önnel előre egyeztetett helyen és napon visszaadjuk azt. Telefonok esetén a javítás idejére díjmentesen kölcsönkészüléket* biztosíthatunk Önnek.

Mit kell tennem, amikor a futár felkeres?


Mi a mobiltelefon adatmentés?

Ha a mobiltelefon javítása szoftverfrissítést igényel és a készülék állapota ezt lehetővé teszi, a rajta lévő adatokat a javítás megkezdése előtt ingyenesen lementjük.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a készülékek adatmentése nem minden esetben lehetséges, valamint esetenként csak részlegesen lehetséges. Részletek


Milyen készülékekre igényelhető a szolgáltatás?

A Prémium Assistance szolgáltatás jelenleg az alábbi termékkategóriák egyes prémium készülékeire igényelhető, a garanciális időszak alatt:

Mobiltelefon / Érintőképernyős
GT-I9020
(Nexus S)
GT-I9300
(Galaxy S III)
SM-G850F
(Galaxy Alpha)
SM-G870
(Galaxy S5 Active)
SM-G935
(Galaxy S7 Edge)
SM-N910
(Galaxy Note 4)
SM-N915F
(Galaxy Note4 edge)
Mobiltelefon / Táblagép
GT-N5100
(Galaxy Note 8.0)
GT-N8000
(Galaxy Note 10.1)
GT-N8010
(Galaxy Note 10.1 Wi-Fi)
GT-N8020
(Galaxy Note 10.1 LTE)
SM-P600
SM-P605
SM-P9000
(Galaxy Note Pro 12.2 Wi-Fi)
SM-P9050
(Galaxy Note PRO 12.2 LTE)
SM-T2150
(Galaxy Tab 3 7.0)
SM-T235
(Galaxy Tab 4 7.0)
Fényképezőgép / Hybrid (NX)
Kamera / Galaxy Camera
Hordozható számítógép / R-széria
Hordozható számítógép / Q-széria
Hordozható számítógép / RV-széria
Hordozható számítógép / QX-széria
Hordozható számítógép / RF-széria
Hordozható számítógép / RC sorozat
Hordozható számítógép / SF-széria
Hordozható számítógép / Series 2
Hordozható számítógép / Series 3
NP300E5A-S05HU
NP300E5A-S06HU
NP300E5A-S07HU
NP300E5C-S01HU
NP300E5C-S02HU
NP300E5C-S03HU
NP300E5C-S05HU
NP300E5Z-S03HU
NP300E5Z-S07HU
NP300V5A-S02HU
NP300V5A-S03HU
NP300V5A-S04HU
NP300V5A-S05HU
NP300V5A-S06HU
NP300V5A-S07HU
NP300V5A-S08HU
NP300V5A-S09HU
NP300V5A-S0AHU
NP300V5A-S0BHU
NP350U2B-A02HU
NP350V5C-S01HU
NP350V5C-S02HU
NP350V5C-S03HU
NP350V5C-S04HU
Hordozható számítógép / Series 4
NP400B2B-A01HU
Hordozható számítógép / Series 5
NP530U3C-A01HU
NP530U3C-A03HU
NP530U3C-A04HU
NP530U4B-S01HU
NP530U4C-S01HU
NP550P5C-T01HU
NP550P5C-T02HU
NP550P5C-T03HU
XE500T1C-A03HU
XE500T1C-H01HU
Hordozható számítógép / Series 7
NP700Z3A-S01HU
NP700Z3C-S01HU
NP700Z3C-S02HU
NP700Z5A-S02HU
NP700Z5C-S01HU
Hordozható számítógép / Series 9
NP900X3A-B01HU
NP900X3C-A01HU
NP900X3C-A03HU
NP900X3D-A01HU
NP900X3E-A01HU
Hordozható számítógép / ATIV Tab 7
Hordozható számítógép / ATIV Book 9
NP900X3E-K01HU
Hordozható számítógép / ATIV Book 9 Plus
NP940X3G-K01HU
Hordozható számítógép / ATIV One 5
DP500A2D-K01HU
DP515A2G-K01HU
Hordozható számítógép / ATIV One 7
DP700A3D-X02HU
DP700A7D-X01HU
Monitor / LCD monitor
Monitor / Üzleti monitorok

Hogyan igényelheti a Prémium Assistance?

  1. Jelentkezzen be, vagy regisztráljon, ha még nincs My Samsung profilja.
  2. Ha még nem tette, regisztrálja prémium Samsung készülékét a Termékeim oldalon.
  3. Töltse ki az igénylőlapot a Prémium Assistance oldalon.

A szolgáltatás igénybevételéhez rendelkeznie kell a készülék vásárlását igazoló számlával és a kereskedő által kitöltött és lebélyegzett, érvényes jótállási jeggyel, valamint regisztráció útján meghosszabbított garancia esetében az igazoló lappal.

A szolgáltatás igénybevételének részletes feltételei (PDF)


Gyakori kérdések

További kérdése van? Írja meg nekünk és lehetőség szerint 24 órán belül válaszolunk.

  • Az adatok mentésére vélhetően nincs lehetőség, ha a készülék nem kapcsol be vagy bekapcsolás után lefagy, ha a készüléket folyadék okozta vagy mechanikai sérülés érte.
  • Az adatok mentése kizárólag a névjegyek és SMS-ek mentésére korlátozódik, telepített játékokat, (jogdíjas) alkalmazásokat, fizetős csengőhangokat és egyéb tartalmak mentését nem tudjuk vállalni, ezek egy részét nem lehet elmenteni és visszatölteni a telefonra.
  • Az SMS és MMS üzenetek mentésére és/vagy visszatöltésére típusonként eltérően van csak lehetőség, így azok megőrzését garantálni nem tudjuk.
  • A mentett állományokat a készülékre történő visszatöltés után azonnal töröljük rendszerünkből, így azok későbbi visszanyerésére tőlünk semmilyen formában, semmilyen célra nincs lehetőség.

1. A javítandó prémium készülék elszállításakor:

A futár a kollégánkkal egyeztetett időpontban és helyszínen egy plombával lezárt ládát ad át Önnek. A láda tartalmazza a munkafelvételi lapot és (ha igényelte telefonon) a kölcsönkészüléket.

  • A kölcsönkészüléket vegye magához, ez a javítás időtartama alatt Önnél marad.
  • Tegye a ládába a meghibásodott készülékét, a szükséges tartozékokat és a garanciajegyet is.
  • A munkafelvételi lapot ellenőrizze, hitelesítse aláírásával, majd tegye vissza a ládába.
  • A ládában található új plombák segítségével a futár jelenlétében zárja le a ládát és adja át a futárnak.

2. A megjavított készülék visszaszállításakor:

A futár a kollégánkkal egyeztetett időpontban és helyszínen plombával lezárt ládában adja vissza Önnek a megjavított készüléket.

  • Vegye magához a megjavított készülékét.
  • Tegye a ládába a kölcsönkészüléket, amelyet a javítás ideje alatt Önnél volt.
  • Aláírásával hitelesítse az átvételi elismervényt, majd tegye vissza azt is ládába.
  • A ládában található új plombák segítségével a futár jelenlétében zárja le a ládát és adja át a futárnak.

A Kiterjesztett Jótállás vásárlásával Ön mobiltelefon-, táblagép-, televízió-, mosógép- vagy hűtőszekrény készülékéhez a Samsung Electronics Magyar Zrt. által biztosított kötelező és esetleg önként vállalt, a vásárláskor közölt jótállási időtartamot tudja meghosszabbítani.

Kiterjesztett Jótállást csak regisztrált termékéhez tud igénybe venni.


A Kiterjesztett Jótállás vásárlásának feltételei

Általános szerződési feltételek


Amennyiben garanciális Samsung terméke meghibásodna, azonnal igényelhet Assistance- vagy Házhozmegyünk szolgáltatást.

Regisztrálja termékét és rendelje meg készüléke javítását internetes felületünkön keresztül! Az igényelhető szolgáltatások készülék típusonként változnak.


Assistance szolgáltatás részletei

Általános szerződési feltételek