Tudnivalók a termékregisztrációról

A Samsung Electronics Magyar Zrt. bizonyos regisztrált termékek esetén a törvényileg kötelező 12 hónapon túl, úgynevezett önként vállalt garanciát biztosít. Ezzel az önként vállalt garanciával a termék típusától függően plusz 12 hónappal meghosszabbítja a jótállási időszakot. Erről bővebb információt a Samsung Electronics Magyar Zrt. itt elérhető hivatalos jótállási szabályzatában olvashat.

A törvényileg kötelező 12 hónapon és az önként vállalt esetleges további időszakon túl Ön Kiterjesztett Jótállást is vásárolhat a termékéhez. Kiterjesztett Jótállást csak bizonyos termékekhez, azok regisztrációja után vehet igénybe.

Ha a My Samsung-on regisztrált terméke a jótállási időn belül meghibásodna, a My Samsung oldalon gyorsan igénybe veheti a Samsung Assistance szolgáltatását.

A Samsung Electronics Magyar Zrt. az általa forgalomba hozott egyes termékekre a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szerinti kötelező jótállás 12 hónapos időtartamán túl további jótállást vállal a vonatkozó jótállási jegyben, illetve egyéb jótállási kötelezettségvállaló nyilatkozatban meghatározott feltételek szerint (Kiterjesztett Jótállás). A Kiterjesztett Jótállás a megjelölt termékek tekintetében kizárólag a termék regisztrációja esetén érvényes. A termékregisztráció az alábbi esetekben szükséges a Kiterjesztett Jótállás érvényesítéséhez: A Samsung Electronics Magyar Zrt. az általa forgalomba hozott egyes termékekre a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szerinti kötelező jótállás 12 hónapos időtartamán túl további jótállást vállal a vonatkozó jótállási jegyben, illetve egyéb jótállási kötelezettségvállaló nyilatkozatban meghatározott feltételek szerint (Kiterjesztett Jótállás). A Kiterjesztett Jótállás a megjelölt termékek tekintetében kizárólag a termék regisztrációja esetén érvényes. A termékregisztráció az alábbi esetekben szükséges a Kiterjesztett Jótállás érvényesítéséhez: a Samsung Electronics Magyar Zrt. által esetileg meghirdetett promóciók egyedi feltételei szerint – az esetleges egyéb Kiterjesztett Jótálláson felül – további Kiterjesztett Jótállás érvényesíthető a termékre az adott promóció egyedi feltételei szerint, az ahhoz esetlegesen megkívánt termékregisztrációval.

A sikeres termékregisztrációhoz szüksége lesz a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott termékének

a sorozatszámára, a vásárlás blokkjára vagy számlájára, hogy rögzíteni tudja a vásárlás idejét és helyét. mobiltelefon készüléknél annak IMEI számára. légkondicionáló esetén a szerelés számlájára.

Ha nem rendelkezik még My Samung profillal, akkor a termékregisztráció során meg kell adnia továbbá (az esetileg meghirdetett promóció egyedi feltételei ettől eltérhetnek):

teljes név, nem, születési dátum, email cím, lakcím, telefonszám; jelszó, amennyiben a termékregisztrációval egy időben My Samsung profilt is létre kíván hozni.

Ha nem rendelkezik még My Samung profillal, a termékregisztráció során megadott személyes adatokat a megadott email címre a Samsung rendszere által küldött levélben található hivatkozásra kattintva meg kell erősíteni (ez a folyamat a My Samsung profil létrehozásakor is szükséges).

Amennyiben Ön a My Samsung profilba belépve regisztrál terméket, az adatok fentiek szerinti megerősítésére nincs szükség.

A Samsung személyes adatok kezelésével kapcsolatos részletes tájékoztatója a http://www.samsung.com/hu/info/privacy_hu.html weboldalon hozzáférhető.

Ha Önnek van My Samsung profilja a termékregisztrációnak 4 egyszerű lépése van:

Első lépésként adja meg a regisztrálni kívánt termék sorozatszámát. Itt talál útmutatót arról, hogy hol találja a terméke sorozatszámát. A felismert sorozatszám alapján a rendszer automatikusan kitölti az űrlap termékre vonatkozó mezőit. Abban az esetben, ha a termékét nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, a rendszer nem ismeri föl a termék adatait, így a vonatkozó adatokat Önnek kell megadni. Felhívjuk figyelmét, hogy a Samsung Electronics Magyar Zrt. csak bizonyos, az általa forgalomba hozott termékek esetén hosszabbítja meg a jótállást önként vállalt jotállási idővel. További információért kérjük, tekintse meg a jótállás feltételei oldalt. Adja meg a vásárlás helyét és idejét. Ellenőrizze, hogy a megadott adatok helyesek-e.

Ha Önnek még nincs My Samsung profilja a termékregisztrációnak 6 lépése van:

Első lépésként adja meg a regisztrálni kívánt termék sorozatszámát. Itt talál útmutatót arról, hogy hol találja a terméke sorozatszámát. A felismert sorozatszám alapján a rendszer automatikusan kitölti az űrlap termékre vonatkozó mezőit. Abban az esetben, ha a termékét nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, a rendszer nem ismeri föl a termék adatait, így a vonatkozó adatokat Önnek kell megadni. Felhívjuk figyelmét, hogy a Samsung Electronics Magyar Zrt. csak bizonyos, az általa forgalomba hozott termékek esetén hosszabbítja meg a jótállást önként vállalt jotállási idővel. További információért kérjük, tekintse meg a jótállás feltételei oldalt. Adja meg a vásárlás helyét és idejét. Adja meg a személyes adatait. Személyes adataival egy időben jelszót is meghatározhat. Ebben az esetben látrehozzuk Önnek a My Samsung profilját. A termékregisztrációt jelszó megadás nélkül is végigviheti. Ellenőrizze, hogy a megadott adatok helyesek-e. Az Ön adatainak biztonságát szemelött tartva a regisztrációs lépések végén, mert először adta meg számunkra a személyes adatait, aktivációs emailt küldünk Önnek a megjelölt email címére. A küldött levélben található hivatkozásra kattintva kérjük, erősítse meg a termékregisztrációt.

Abban az esetben, ha Ön a terméket nem regisztrálja a megadott időszakon belül, a Kiterjesztett Jótállásra nem lesz jogosult.

Elkezdem a termékregisztrációt


A Kiterjesztett Jótállás vásárlásával Ön mobiltelefon-, táblagép-, televízió-, mosógép- vagy hűtőszekrény készülékéhez a Samsung Electronics Magyar Zrt. által biztosított kötelező és esetleg önként vállalt, a vásárláskor közölt jótállási időtartamot tudja meghosszabbítani.

Kiterjesztett Jótállást csak regisztrált termékéhez tud igénybe venni.


A Kiterjesztett Jótállás vásárlásának feltételei

Általános szerződési feltételek


Amennyiben garanciális Samsung terméke meghibásodna, azonnal igényelhet Assistance- vagy Házhozmegyünk szolgáltatást.

Regisztrálja termékét és rendelje meg készüléke javítását internetes felületünkön keresztül! Az igényelhető szolgáltatások készülék típusonként változnak.


Assistance szolgáltatás részletei

Általános szerződési feltételek