Termékregisztráció

A Samsung bizonyos termékekre a kötelező 12 hónapos jótálláson túl Kiterjesztett Jótállást vállal, melynek igénybevétele a készülék regisztrációjához kötött.


Tudjon meg többet a regisztráció feltételeiről, és az érintett termékek köréről.


A sikeres termékregisztrációhoz szüksége lesz a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott termékének:

a sorozatszámára, a vásárlás blokkjára vagy számlájára, hogy rögzíteni tudja a vásárlás idejét és helyét. mobiltelefon készüléknél annak IMEI számára. légkondicionáló esetén a szerelés számlájára.

Megvan minden, folytatom


Kérjük, adja meg a készüléken található sorozatszámot.

Írja be a modellkódot,

vagy keresse meg a terméket

Amennyiben nem a megfelelő termékadatokat lát, úgy keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Adja meg a klímaberendezés telepítését végző szerelő azonosítóját amit a szerelést végző számlán talál!
Kérjük, ügyeljen az azonosítószám helyes megadására, mert e nélkül nem érvényesíthető a garancia!

 
http://

Ha már van My Samsung profilja, akkor itt lépjen be. A személyes adatait kitöltjük Ön helyett.

Az email címet már regisztrálták a rendszerünkbe! Kérjük, jelentkezzen be!

Elfelejtette a jelszavát?

Ha még nincs My Samsung profilja, akkor ezt az opciót válassza. A termékregisztráció folyamán lehetősége lesz saját fiókot is létrehozni.

Választott készülék

Sorozatszám:
Vásárlás dátuma:
Vásárlás helye:

Személyes adatok

Adatait a profiloldalán tudja frissíteni!

Személyes adatok

Vásárló neve:
Irányítószám, település:
Utca, házszám:
Email cím értesítéshez:

Szolgáltató adatai

Szolgáltató neve:
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Székhelye:
5126, Jászfényszaru, Samsung tér 1.
Adószáma:
10276451-2-16
Telefon (díjmentes):
06-80-SAMSUNG (06 80 726 78 64)
Tudnivalók az utólagos elállásról:

Ön mint fogyasztó a Garanciahosszabbítással kapcsolatban a Call Center vagy a Weboldal használatával megkötött szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Elállási szándékát email útján itt vagy a Samsung díjmentesen elérhető telefonos ügyfélszolgálatán, a 06-80-SAMSUNG (06-80-7267864) számon teheti meg.


A Kiterjesztett Jótállás vásárlásával Ön mobiltelefon-, táblagép-, televízió-, mosógép- vagy hűtőszekrény készülékéhez a Samsung Electronics Magyar Zrt. által biztosított kötelező és esetleg önként vállalt, a vásárláskor közölt jótállási időtartamot tudja meghosszabbítani.

Kiterjesztett Jótállást csak regisztrált termékéhez tud igénybe venni.


A Kiterjesztett Jótállás vásárlásának feltételei

Általános szerződési feltételek


Amennyiben garanciális Samsung terméke meghibásodna, azonnal igényelhet Assistance- vagy Házhozmegyünk szolgáltatást.

Regisztrálja termékét és rendelje meg készüléke javítását internetes felületünkön keresztül! Az igényelhető szolgáltatások készülék típusonként változnak.


Assistance szolgáltatás részletei

Általános szerződési feltételek