Termékregisztráció

A Samsung bizonyos termékekre a kötelező 12 hónapos jótálláson túl Kiterjesztett Jótállást vállal, melynek igénybevétele a készülék regisztrációjához kötött.


Tudjon meg többet a regisztráció feltételeiről, és az érintett termékek köréről.


A sikeres termékregisztrációhoz szüksége lesz a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott termékének:

a sorozatszámára, a vásárlás blokkjára vagy számlájára, hogy rögzíteni tudja a vásárlás idejét és helyét. mobiltelefon készüléknél annak IMEI számára. légkondicionáló esetén a szerelés számlájára.

Megvan minden, folytatom


Kérjük, adja meg a készüléken található sorozatszámot.

Írja be a modellkódot,

vagy keresse meg a terméket

Amennyiben nem a megfelelő termékadatokat lát, úgy keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

Adja meg a klímaberendezés telepítését végző szerelő azonosítóját amit a szerelést végző számlán talál!
Kérjük, ügyeljen az azonosítószám helyes megadására, mert e nélkül nem érvényesíthető a garancia!

 
http://

Ha már van My Samsung profilja, akkor itt lépjen be. A személyes adatait kitöltjük Ön helyett.

Az email címet már regisztrálták a rendszerünkbe! Kérjük, jelentkezzen be!

Elfelejtette a jelszavát?

Ha még nincs My Samsung profilja, akkor ezt az opciót válassza. A termékregisztráció folyamán lehetősége lesz saját fiókot is létrehozni.

Választott készülék

Sorozatszám:
Vásárlás dátuma:
Vásárlás helye:

Személyes adatok

Adatait a profiloldalán tudja frissíteni!

Személyes adatok

Vásárló neve:
Irányítószám, település:
Utca, házszám:
Email cím értesítéshez:

Szolgáltató adatai

Szolgáltató neve:
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Székhelye:
5126, Jászfényszaru, Samsung tér 1.
Adószáma:
10276451-2-16
Telefon (díjmentes):
06-80-SAMSUNG (06 80 726 78 64)
Tudnivalók az utólagos elállásról:

Ön mint fogyasztó a Garanciahosszabbítással kapcsolatban a Call Center vagy a Weboldal használatával megkötött szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Elállási szándékát email útján itt vagy a Samsung díjmentesen elérhető telefonos ügyfélszolgálatán, a 06-80-SAMSUNG (06-80-7267864) számon teheti meg.


A Kiterjesztett Jótállás vásárlásával Ön mobiltelefon-, táblagép-, televízió-, mosógép- vagy hűtőszekrény készülékéhez a Samsung Electronics Magyar Zrt. által biztosított kötelező és esetleg önként vállalt, a vásárláskor közölt jótállási időtartamot tudja meghosszabbítani.

Kiterjesztett Jótállást csak regisztrált termékéhez tud igénybe venni.


A Kiterjesztett Jótállás vásárlásának feltételei

Általános szerződési feltételek


Amennyiben garanciális Samsung terméke meghibásodna, azonnal igényelhet Szervízfutár vagy Házhozmegyünk szolgáltatást.

Regisztrálja termékét és rendelje meg készüléke javítását internetes felületünkön keresztül! Az igényelhető szolgáltatások készülék típusonként változnak.


Szolgáltatás részletei

Általános szerződési feltételek