Tudnivalók a termékregisztrációról

A Samsung Electronics Magyar Zrt. bizonyos regisztrált termékek esetén a törvényileg kötelező 12 hónapon túl, úgynevezett önként vállalt garanciát biztosít. Ezzel az önként vállalt garanciával a termék típusától függően plusz 12 hónappal meghosszabbítja a jótállási időszakot. Erről bővebb információt a Samsung Electronics Magyar Zrt. itt elérhető hivatalos jótállási szabályzatában olvashat.

A törvényileg kötelező 12 hónapon és az önként vállalt esetleges további időszakon túl Ön Kiterjesztett Jótállást is vásárolhat a termékéhez. Kiterjesztett Jótállást csak bizonyos termékekhez, azok regisztrációja után vehet igénybe.

Ha a My Samsung-on regisztrált terméke a jótállási időn belül meghibásodna, a My Samsung oldalon gyorsan igénybe veheti a Samsung szolgáltatását.

A Samsung Electronics Magyar Zrt. az általa forgalomba hozott egyes termékekre a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet szerinti kötelező jótállás 12 hónapos időtartamán túl további jótállást vállal a vonatkozó jótállási jegyben, illetve egyéb jótállási kötelezettségvállaló nyilatkozatban meghatározott feltételek szerint (Kiterjesztett Jótállás). A Kiterjesztett Jótállás a megjelölt termékek tekintetében kizárólag a termék regisztrációja esetén érvényes. A termékregisztráció az alábbi esetekben szükséges a Kiterjesztett Jótállás érvényesítéséhez: a Samsung Electronics Magyar Zrt. által esetileg meghirdetett promóciók egyedi feltételei szerint – az esetleges egyéb Kiterjesztett Jótálláson felül – további Kiterjesztett Jótállás érvényesíthető a termékre az adott promóció egyedi feltételei szerint, az ahhoz esetlegesen megkívánt termékregisztrációval.

Kérjük, válasszon az alábbi lehetőségek közül:

Egy terméket regisztrálok     Több terméket regisztrálok egyszerre

A sikeres termékregisztrációhoz szüksége lesz a Samsung Electronics Magyar Zrt. által forgalomba hozott termékének

a sorozatszámára, a vásárlás blokkjára vagy számlájára, hogy rögzíteni tudja a vásárlás idejét és helyét. mobiltelefon készüléknél annak IMEI számára. légkondicionáló esetén a szerelés számlájára.

Ha nem rendelkezik még My Samung profillal, akkor a termékregisztráció során meg kell adnia továbbá (az esetileg meghirdetett promóció egyedi feltételei ettől eltérhetnek):

teljes név, nem, születési dátum, email cím, lakcím, telefonszám; jelszó, amennyiben a termékregisztrációval egy időben My Samsung profilt is létre kíván hozni.

Ha nem rendelkezik még My Samung profillal, a termékregisztráció során megadott személyes adatokat a megadott email címre a Samsung rendszere által küldött levélben található hivatkozásra kattintva meg kell erősíteni (ez a folyamat a My Samsung profil létrehozásakor is szükséges).

Amennyiben Ön a My Samsung profilba belépve regisztrál terméket, az adatok fentiek szerinti megerősítésére nincs szükség.

A Samsung személyes adatok kezelésével kapcsolatos részletes tájékoztatója a http://www.samsung.com/hu/info/privacy_hu.html weboldalon hozzáférhető.

Elkezdem a termékregisztrációt

Ha Önnek van My Samsung profilja a termékregisztrációnak 4 egyszerű lépése van:

Első lépésként adja meg a regisztrálni kívánt termék sorozatszámát. Itt talál útmutatót arról, hogy hol találja a terméke sorozatszámát. A felismert sorozatszám alapján a rendszer automatikusan kitölti az űrlap termékre vonatkozó mezőit. Abban az esetben, ha a termékét nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, a rendszer nem ismeri föl a termék adatait, így a vonatkozó adatokat Önnek kell megadni. Felhívjuk figyelmét, hogy a Samsung Electronics Magyar Zrt. csak bizonyos, az általa forgalomba hozott termékek esetén hosszabbítja meg a jótállást önként vállalt jotállási idővel. További információért kérjük, tekintse meg a jótállás feltételei oldalt. Adja meg a vásárlás helyét és idejét. Ellenőrizze, hogy a megadott adatok helyesek-e.

Ha Önnek még nincs My Samsung profilja a termékregisztrációnak 6 lépése van:

Első lépésként adja meg a regisztrálni kívánt termék sorozatszámát. Itt talál útmutatót arról, hogy hol találja a terméke sorozatszámát. A felismert sorozatszám alapján a rendszer automatikusan kitölti az űrlap termékre vonatkozó mezőit. Abban az esetben, ha a termékét nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta forgalomba, a rendszer nem ismeri föl a termék adatait, így a vonatkozó adatokat Önnek kell megadni. Felhívjuk figyelmét, hogy a Samsung Electronics Magyar Zrt. csak bizonyos, az általa forgalomba hozott termékek esetén hosszabbítja meg a jótállást önként vállalt jotállási idővel. További információért kérjük, tekintse meg a jótállás feltételei oldalt. Adja meg a vásárlás helyét és idejét. Adja meg a személyes adatait. Személyes adataival egy időben jelszót is meghatározhat. Ebben az esetben látrehozzuk Önnek a My Samsung profilját. A termékregisztrációt jelszó megadás nélkül is végigviheti. Ellenőrizze, hogy a megadott adatok helyesek-e. Az Ön adatainak biztonságát szemelött tartva a regisztrációs lépések végén, mert először adta meg számunkra a személyes adatait, aktivációs emailt küldünk Önnek a megjelölt email címére. A küldött levélben található hivatkozásra kattintva kérjük, erősítse meg a termékregisztrációt.

Elkezdem a termékregisztrációt

Abban az esetben, ha Ön a terméket nem regisztrálja a megadott időszakon belül, a Kiterjesztett Jótállásra nem lesz jogosult.

Elkezdem a termékregisztrációt

A Kiterjesztett Jótállás vásárlásával Ön mobiltelefon-, táblagép-, televízió-, mosógép- vagy hűtőszekrény készülékéhez a Samsung Electronics Magyar Zrt. által biztosított kötelező és esetleg önként vállalt, a vásárláskor közölt jótállási időtartamot tudja meghosszabbítani.

Kiterjesztett Jótállást csak regisztrált termékéhez tud igénybe venni.


A Kiterjesztett Jótállás vásárlásának feltételei

Általános szerződési feltételek


Amennyiben garanciális Samsung terméke meghibásodna, azonnal igényelhet Szervízfutár vagy Házhozmegyünk szolgáltatást.

Regisztrálja termékét és rendelje meg készüléke javítását internetes felületünkön keresztül! Az igényelhető szolgáltatások készülék típusonként változnak.


Szolgáltatás részletei

Általános szerződési feltételek